Over Frank
Als kind liep Frank al bijna dagelijks met zijn Agfamatic rond. In eerste instantie vooral omdat het apparaat zo'n mooie oranje knop had, maar zijn passie voor het creëren van beelden werd elk jaar groter.
Na de Koninklijke Academie van de Beeldende Kunst in Den Haag was het dan ook niet verwonderlijk dat hij definitief voor de fotografie koos. Fotograferen is voor Frank meer dan alleen vastleggen. Voor hem is fotograferen het ontdekken van mooie, nieuwe vormen of verrassende momenten. En hoe verstild en perfect het beeld ook mag zijn, hij is altijd op zoek naar emotie en een beetje mysterie.
Van niets iets maken. Er betekenis aan geven.
Inmiddels kan het soms lang duren voordat iets naar z'n zin is.
Zijn geduld kent echter geen grenzen.
En wordt vaak beloond werkend voor o.a; AllerHande, Euro rscg Bikker, Etos, Trendhopper, Watson Wyatt, JAN magazine, Red, LINDA magazine, Arte International, BJ media, vdBJ, Esta, Happinez, BvH groep, Libelle, Media Partners, NCRV, Sante, Viva, Telegraaf groep, Eredivisie, Nivea, Unilever, Eco movement, V&D, Hema, DA drogisterij, TBWA, Bijenkorf, C-1000, Design on Stock, Gelukkig, Gall&Gall, The Indian Maharadja, Margriet, MTV, Marie Claire, Red, Persuade, Room, Ernst&Young, Pink Ribbon and many more...